maandag 16 december 2013

Sweater Weather Tag.

De sweater weather tag is een vrij bekende tag, die heel veel mensen al hebben gedaan. Aangezien ik hem nog niet heb gedaan leek het me wel leuk om hem alsnog te doen. Wat leuke vragen over herfst en winter, die ik vandaag ga beantwoorden voor jullie.

Wat is je favoriete geurkaars?Ik brand eigenlijk bijna nooit geurkaarsen, puur omdat ik dat best eng vind. Ik ben gewoon best wel bang voor vuur, dus kaarsen zijn niet helemaal mijn ding. Wel kocht ik laatst een heerlijke geurkaars van Bath & Bodyworks, in de geur Strawberry Buttercream. Die ruikt zo heerlijk!

Koffie, thee of warme chocolademelk?


Oeh, deze vind ik best lastig. Ik hou enorm erg van warme chocolademelk, maar drink vaker thee. Eigenlijk alleen omdat thee veel gezonder is en je gewoon niet meerdere keren op een dag warme chocolademelk kan drinken, maar ik denk dat ik chocolademelk toch lekkerder vind.


Pas jij je make-up routine aan in het najaar?


Ja, zeker weten. Om te beginnen natuurlijk de verzorging, maar daarnaast ook de foundation en de kleuren. In de zomer draag ik hele lichte kleuren, bijna geen foundation en hele lichte, onopvallende dingen. In de winter draag ik weer wat meer gezichts make-up, worden de kleuren donkerder en de looks opvallender. Dus ja, zeker wel!

Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?


De gehakt balletjes van mijn oma, haha! Die maakt ze elk jaar en zijn zooo lekker! Echt heerlijk, haha. En elk jaar neemt mijn oom zijn chocolade fontein mee, oh my wat is dat heerlijk. yumyum!

Muts of sjaal?

Ik hou meer van mutsen, maar aangezien ik die op school niet op mag hebben ga ik toch voor sjaals.

Wat is je favoriete wintertrui?


Foto is wat ouder, vandaar nog het lange haar. :)
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van truien, maar anders is het deze. Hij zit lekker, staat leuk en heeft een leuke kleur. Van de only!

Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?


De metallic kleur die gister voorbij kwam is echt geweldig! Glimmers, glitters en shimmers vind ik geweldig dit najaar, dus vandaar. Alles wat daarmee te maken heeft vind ik leuk, haha!

Laarzen of Uggs?

Laarzen! Ik hou echt niet van uggs, oops!

Wat is het leukste aan het najaar?
Ik vind de gezelligheid heel erg leuk. De kerst versiering vind ik geweldig, sneeuw die dwarrelt naar beneden en jij die gezellig op de bank zit met een kop thee en een boek. Zo gezellig! Daarnaast zijn de feestdagen natuurlijk heel leuk, gezellig met de familie kerst vieren.

Heb je een favoriet liedje dit najaar?

Niet per se een liedje, maar ik ben verliefd op het kerst album van Micheal Bublè. Hij heeft zo'n kerst stem, ik kom gelijk in de sfeer. Hij covert liedjes als Santa Baby en ik ben er dol op!

Dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie  het leuk vonden, bedankt voor het lezen en ik zie jullie hopelijk morgen weer!

Big Kiss,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten