zondag 15 december 2013

Review & swaches: Santee Metallic Blue nagellak.

 Laatst was ik aan het shoppen in Amsterdam, en kwam ik dit lakje tegen. Ik was op slag verliefd! Samen met twee andere nagellakjes ( van een ander merk waar ook binnenkort iets over te lezen valt) nam ik hem mee en ik ben heel erg entousiast. Vandaag deel ik dit met jullie! Ik heb swaches en een review voor jullie, dus lets go!



 Dit prachtige metallic kleurtje is van Santee en heet, heel toepasselijk, metallic blue. In de verpakking zie je al dat er heel veel glans, glitter en shimmer in zit. Dat is een van mijn favoriete dingen de laatste tijd bij nagellak, dus dat is top. 

 Zoals je ziet is dit lakje op je nagels nog mooier dan in het potje! Dit zijn twee laagjes en ik vind de kleur geweldig. Ik hou van de blauwe kleur en dat metallic effect maakt het helemaal af. Glittertjes erin en klaar! Dit is zelfs zonder top coat, hoewel je dat aan de glans niet kan zien. Met top coat word hij zelfs nog mooier, omdat de glans en de kleur dan versterkt word. Yes please! Hij blijft helaas niet heel erg lang zitten, maar verder is dit lakje echt perfect.
Ik kocht dit nagellakje bij Zipper, een tweedehands winkel in Amsterdam. Ik ben er, zoals je merkt, heel erg over te spreken! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, heel erg bedankt voor het lezen en ik ben morgen terug met een nieuw artikel!

Hugs,

Nina



1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi
Ik heb deze Santee nagellak gekocht in Ameriks en wil hem graag ook hier kopen. Weet iemand waar ik deze nagellak kan verkrijgen?

groetjes Dorenda

Een reactie posten