dinsdag 17 december 2013

New In: M.A.C. Cranberry oogschaduw.

Laatst was ik in amsterdam, waar ik een paar hele leuke dingen kocht. Een shoplog volgt nog, maar dit is een van de dingen en ik vond dat dit wel een apart artikeltje verdiende. Want ja jongens, ik heb mijn tweede M.A.C. product gekocht! Ik ging deze keer voor een oogschaduw en kwam, wellicht 17 euro lichter,  met een van de mooiste oogschaduws in tijden, de M.A.C. store uit. Ik ga jullie hier vandaag meer over vertellen, dus klik verder als je benieuwd bent!




Dit is hem, mijn nieuwe aanwinst in mijn, tot nu toe vrij kleinschalige, maar toch, M.A.C. collectie. Zoals je misschien wel kan zien is dit een vrij speciale oogschaduw, het zou dan ook kunnen dat hij er op elke foto een beetje anders uitziet. Dat komt eigenlijk puur omdat hij ook altijd een beetje anders is. Hij veranderd met de lichtinval en is dus nooit helemaal goed te laten zien. Ik heb mijn best gedaan, dus ik hoop dat het een beetje goed overkomt.


De kleur die ik heb gekozen heet cranberry, een naam die naar mijn mening de kleur ook zeker heel goed beschrijft. Het is een beetje een maroon, rood, paars achtig kleurtje met glitters. De glitters zie je nu heel erg zitten, maar zijn op je ogen een stuk subtieler en naar mijn idee perfect. Het is een hele winterse, warme kleur, maar met de goede combinatie ook prima in de zomer te dragen.
Dit zijn twee voorbeelden van swaches, maar ook dit is niet echt een eerlijk beeld. Hier is de oogschaduw heel donker, maar met ander licht is de kleur een stuk lichter en frisser. Nogmaals, het verschilt, maar dit is een van de kleuren die deze prachtige oogschaduw geeft.
Dit is nog zeker niet de volledige review, maar ik wilde jullie graag alvast kennis laten maken met mijn nieuwste aanwinst. Zodra ik hem wat langer heb zal ik er zeker nog een review van maken, over de kwaliteit en hoe hij het uithoud. Maar ik ben er zeker van overtuigt dat dat goed zal zijn, want kom op, voor 17 euro verwacht je best wel wat, niet dan? Dit was mijn artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen!

Lots of Love,

Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten