donderdag 28 november 2013

Love For December.

December komt er weer aan en yaaay, ik heb er zo veel zin in! Ik heb veel leuke dingen in de planning staan de komende maand! Af en toe maak ik een artikel van leuke dingen die er aan komen en het leek me wel leuk om dat vandaag ook weer te doen. Gewoon even vertellen wat voor leuke dingen er aan komen, waar ik me echt super erg op verheug. Lees verder als je benieuwd bent!


Als eerst ga ik Woensdag 4 december naar een concert. Het top 2000 concert om precies te zijn. Klinkt heel suf, maar er komen veel artiesten zoals Racoon en Roel Van Velzen. Ik ga met mijn moeder, wat super gezellig is. Mijn zus zou ook mee gaan, maar aangezien ze cursus heeft ga ik nu samen met lieve mama!

Daarnaast is het natuurlijk 5 december sinterklaas, en ik kan echt niet wachten!

De zaterdag na sinterklaas ga ik shoppen met mijn zus, in Amsterdam om precies te zijn! Super leuk, omdat ik daar bijna nooit kom en er super veel leuke winkels zijn. Brandy Melville, American Appearel en Zipper bijvoorbeeld! Upcomming shoplog!

En dan daarnaast natuurlijk Kerst en oud en nieuw, maar dat weet iedereen. Maar toch! Ik heb er zo veel zin in! Nou ja, dat is dan wat ik tot nu toe in de planning heb staan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Bedankt voor het lezen! Tot morgen!

Hugs,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten