woensdag 27 november 2013

Favoriete Blogs.

Sorry dat er geen filmpje online staat, ik had daar geen tijd voor gehad, sorry!

Ik heb niet alleen zelf een blog, ik ben ook verslaafd aan het lezen van blogs en kijken van video's. Zo heb ik mijn favoriete bloggers en youtubers, en het leek me wel weer eens tijd om het voor jullie op een rijtje te zetten. Gewoon om het met jullie te delen en misschien hebben jullie er ook nog iets aan. Klik verder om meer te lezen!





Lifesplash.nl

Jiami is een van mijn favoriete bloggers. Ze is net zo oud als ik, zit in de 3e klas en is gewoon heel erg lief. In ieder geval, zo komt ze over. Ze  heeft een geweldige kledingstijl, prachtige site en schrijft super mooi. Ze houd haar volgers goed bij over het feit dat ze anorexia heeft / had, en dat vind ik ook super interessant om te lezen.

youtube.com/decorationn2

Linda! Ze is zo lief, grappig en vlogt super leuk. Dit is haar tweede kanaal, ze heeft ook een beauty kanaal. Die vind ik op een of andere manier minder leuk dan haar tweede kanaal, hoewel haar beauty video's ook heel leuk zijn. Haar tweede kanaal is gewoon heel persoonlijk, wat ik super leuk vind.

Beautygloss.nl

Ik wilde heel graag wat meer 'onbekende' mensen kiezen, niet dat Jiami en Linda heel onbekend zijn, maar iedereen kent het rijtje van Teske, Vera en Serena. Toch moest Mascha erbij, omdat ik echt verliefd ben op haar vlogs! ik kijk ze elke ochtend en vind het echt geweldig om te zien. Love it!

Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben gehad. Ik zou graag weten wat jou favoriete blogs of youtube kanalen zijn! Super bedankt voor het lezen en tot morgen!

Kus,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten