zondag 24 november 2013

Van lang naar heel kort haar ~ voor en nadelen.

Zoals jullie weten heb ik een tijd geleden mijn haar gedoneerd. Vandaag geef ik jullie tips en tricks over het kort knippen van je haar. Ook geef ik de voor en nadelen die ik heb gemerkt en wat ik er van vind. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, klik op lees verder als je meer wil lezen! 

Ten eerste wil ik zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ik hou van mijn korte haar, het is veel mooier, niet dood, glanzender en vooral veel gezonder. Naast dat vind ik het kapsel ook gewoon leuker staan. Wel heb ik wat dingen gemerkt waar ik tegenaan liep die ik niet meer kan met mijn korte haar en die wil ik je graag meegeven.



 Ik ben iemand die houdt van krullend haar en was ook van plan dat met mijn korte haar te doen. Helaas is dat een stuk lastiger dan met lang haar, heb ik gemerkt. Ik gebruikte altijd no heat trucjes en die werken allemaal niet met mijn korte haar. ( papilloten, coconnen en haarband techniek bijvoorbeeld.) Dat vind ik heel jammer! Ik ga ook een krultang kopen, maar als jullie no heat krul manieren weten voor kort haar zou dat echt top zijn.

Verder is het soms best lastig dat ik mijn haar niet volledig vast kan doen. Ik kan een mini staartje, maar de haartjes achterin blijven altijd los hangen. Achter is het dan ook korter dan voor, maar toch. Heel vervelend soms!

Dat is eigenlijk alles denk ik. Daarnaast ben ik gewoon super blij met mijn nieuwe kapsel, ook al zijn er wat nadelen. Ik wil jullie bedanken voor het lezen, tot morgen!

Xx'

Nina












1 opmerking:

Anoniem zei

haarbandjesmethode ?
http://goldenmustaches.blogspot.nl/2013/01/how-to-make-curls-without-heat.html
succes
--Rosie--

Een reactie posten