vrijdag 29 november 2013

T.G.I.F.

Thank God Its Friday, een uitspraak die je vaak hoort op vrijdag. Hoewel ik het ook heel vaak gezegd heb, snap ik het momenteel niet zo goed. Want waarom blij zijn als het vrijdag is, terwijl je toch naar school, werk of andere verplichtingen moet? En zeker aangezien in mijn geval vrijdag een hele lange dag is voor mij, is het niet helemaal van toepassing. Toch heb ik wat leuke dingen over vrijdag op een rijtje gezet en dat ga ik vandaag met jullie delen. Klik verder om meer te lezen!

Het is bijna weekend!

Ik kan weer lekker aan een video werken, die zaterdag online komt.

Je kan lekker laat naar bed, omdat je de volgende dag niet vroeg op hoeft!

The Voice of Holland is weer op televisie!

Weekend = het beste van de week.

Je hoeft op vrijdagmiddag geen huiswerk te maken!

Ik denk dat dat het was. Hopelijk vonden jullie het leuk, ofzo, haha. In ieder geval, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Kus,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten