zaterdag 9 november 2013

Toetsweek update: weekend, afgelopen toetsen en aankomende toetsen.

Hey iedereen!

Wow, dat is een tijd geleden! Ik heb het gevoel dat ik al super lang niet heb geblogd, hoewel een week opzich wel weer meevalt. Zoals bijna altijd de laatste tijd heb ik weer eens een klets artikel. Vanaf morgen niet meer, maar voor nu toch even wel. Een update uit mijn drukke leven.

Als eerste even over het vloggen. Ik vind het leuk om te doen en ga het zeker nogsteeds op mijn tweede kanaal blijven doen, maar ik vind zo'n vlog niet goed genoeg voor mijn site. Ik heb de komende twee dagen genoeg tijd tussen het leren door om een artikel te schrijven, dus de komende dagen weer gewoon artikels. Voor meer vlogs kan je mijn tweede kanaal blijven checken!

De laatste dagen heb ik 6 toetsen gehad en ben ik dus enorm druk geweest met school. De komende dagen heb ik nog drie toetsen, maandag en dinsdag. Hoewel er voor twee van de drie niet veel leerwerk is ben ik toch nog veel tijd kwijt met leren.

Ik vind het bijzonder om te zien hoe veel mensen er nogsteeds mijn site bezoeken, ook al post ik niets. Super bedankt allemaal! Ik heb een heel leuk idee voor een video en heb ook zeker heel veel zin om een video te maken, dus hopelijk vind ik daar de tijd voor. Dit was het in ieder geval voor vandaag! Bedankt voor het lezen, tot morgen!

Kus,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten