donderdag 14 november 2013

Blijheid.

Vandaag heb ik een heel blij artikel voor jullie. Ik ga vandaag een lijst maken van dingen die mij echt super blij maken! Dus, laten we maar gewoon gelijk starten met alle leuke en blije dingen.

- Mijn toetsweek is voorbij! Yaay!




- Vanaf nu kan ik dus weer heel vaak bloggen en daar heb ik super veel zin in.

- Iedereen is al bezig met sinterklaas en ik word er echt heel blij van! Ik luister sinterklaas liedjes, eet kruidnoten en kijk het sinterklaasjournaal en slot marsepeinstijn. 

- Het is weer herfst en ik hou echt van eigenlijk alles. Dikke truien, lekker kopje thee en ik kan zelfs heel erg genieten van het fietsen door de regen.


- Ik was al heel lang opzoek naar een lekker dik vest en ik heb hem nu gevonden!

- Ik ben bezig met het sterker maken van mijn nagels en het gaat heel goed!

- Het gaat heel goed met youtube en mijn bezoeksters op mijn site!

- Het is bijna weekend!

- Zaterdag komt sinterklaas aan in het land en ik ga naar de intocht! ( niet de officiĆ«le  maar hier bij mij in de buurt. )

- Ik heb gisteravond sinds twee weken weer een video bewerkt!

- Het is bijna kerst!

Dat was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen en tot morgen!

Kus,

Nina

1 opmerking:

Silke zei

Met wat maak je je nagels sterker? Reageer op whapp xx

Een reactie posten