woensdag 25 december 2013

The Christmas Tag

Heeii iedereen!

Stiekem hoop ik dat jullie dit niet lezen vandaag, aangezien jullie allemaal gezellig met jullie familie of vrienden kerst aan het vieren moeten zijn. Maar, als jullie toch ergens de tijd vinden om dit artikel te lezen, leek het me wel leuk om een kerst achtig artikel online te zetten. Ik zag de Christmas tag bij veracamilla.nl, en vond hem super leuk! Dus, koos ik ervoor om hem over te nemen. Ik beantwoord een aantal leuke, kerst achtige vragen voor jullie om alvast in de sfeer te komen!

Wat is je favoriete kerstliedje?






Ik weet niet of ik in staat ben èèn liedje te kunnen kiezen, maar ik ben heel erg fan van het album van Micheal Bublè. Ik was al fan van zijn warme, gezellig stem en zeker met de feestdagen is het echt een geweldig album. I love it!


Wat is je favoriete kerstfilm?

Hier kan ik heel erg kort over zijn: Home Alone!

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Eigenlijk doen wij niet zo heel veel aan cadeautjes met kerst. We vieren uitgebreid sinterklaas en met kerst koopt mijn vader voor iedereen een wat kleiner cadeautje. Ik heb dan ook niet echt een verlanglijstje, maar krijg altijd hele leuke dingen. Aangezien ik dit op kerstavond schrijf ( om middernacht, oops...) en ik de cadeautjes al heb gehad, kan ik zeggen dat ik ook dit jaar weer heel erg blij ben. Ik heb nieuwe, goede kwaliteit oordopjes, een hele toffe klok voor op mijn kamer en geld gekregen.  Happy me!

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Alles waar glitter, glans, shimmer en een warme toon in zit vind ik geweldig, haha!

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Ik koop elk jaar iets leuks voor kerst. De laatste twee jaar ( inclusief dit jaar ) kocht ik een jurk voor het schoolfeest, die ik vervolgens ook tijdens kerst droeg. Daarvoor had ik nog geen schoolfeest en kocht ik gewoon een leuke outfit speciaal voor de feestdagen. Dit jaar draag ik een bordeaux rode jurk, met aan de bovenkant kant.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Ik ga sowieso naar buiten! Ik hou van sneeuw, ga het liefst zoals vroeger met de slee naar het park om de hele dag buiten te zijn. Maar daarna ga ik snel opwarmen met een heel lekker groot glas chocolademelk, hoor!

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Eigenlijk is dat heel simpel, gewoon lekker samen zijn met familie en veel eten.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Kerstavond heb ik met het gezin beleefd, we hebben lekker gegeten en cadeautjes uitgepakt. Vandaag ga ik naar de familie aan mijn moeders kant, waar we de hele middag gezellig met z'n alle samen zullen zijn. Tweede kerstdag is wat rustiger, we gaan koffie drinken bij de familie van mijn vaders kant, maar blijven daar niet de hele dag. Heel gezellig!

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Een echte!

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

In de kerstboom bij ons in de huiskamer zitten kerstballen in alle kleuren, maten en vormen. Ik heb ook en kleine ( echte! ) kerstboom in mijn kamer en die heb ik klassiek versierd met rood en goud.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Die heb ik al eerder beantwoord, maar mijn antwoord blijft hetzelfde: De gehaktballetjes die mijn oma elk jaar maakt. En daarnaast het lekkerste toetje dat je je kan voorstellen: de chocolade fontein van mijn oom, inclusief marshmallows, lange vingers en andere zoetigheid om erin te dopen. Yumyum!

Dat was het! Ik wens jullie geweldige kerstdagen toe en alvast een heel erg gelukkig nieuw jaar!

Tot morgen,

xx'

Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten