zaterdag 28 december 2013

Review: NYC Smooth Skin BB Cream.



Hee iedereen! Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, dit keer van een bb creme! Ik review bijna nooit foundations of concealers. Dat is eigenlijk alleen omdat het een product is dat ik alleen koop als het op is. En dan gebruik ik het weer tot het op is, en koop ik weer een nieuwe. Dit keer was het dus weer tijd voor een nieuwe bb creme en ik koos voor de NYC Smooth Skin bb creme. Vandaag ga ik jullie er meer over vertellen, dus klik op lees verder als je meer wilt weten!




De kleur die ik heb is 01, de lichtste kleur. Die is ook perfect voor mijn huid, hij is licht genoeg. Volgens mij zijn er nog twee andere kleuren, dus heel erg veel keuze is er helaas niet. De lichtste kleur is wel licht genoeg voor de meeste lichte huidjes denk ik, want in de winter ben ik net casper het spookje en deze bb cream is de perfecte kleur. De bb cream beloofd 5 verschillende dingen te doen, die je ook op de achterkant vind. Ik vind dat zelf altijd een beetje ver gezocht, een bb cream is wat mij betreft net een foundation en moet gewoon mijn huid egaal maken.
En dat doet deze bb cream! In een laagje is de dekking minimaal, maar wel gewoon oke voor als je ietsjes meer op wil hebben dan niets. Maar als je twee laagjes over elkaar aanbrengt is het echt een hele dekkende bb cream! Daarnaast voelt hij niet zwaar aan. Op droge plekjes op mijn huid wil hij nog wel eens gaan schilferen, maar dat heb ik al snel. Ik zou hem, met mijn droge huid, niet gebruiken zonder dagcrème, maar als extra in de winter is het zeker fijn.
Ik ben enthousiast! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen en tot morgen!
Veel liefs,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten