donderdag 19 december 2013

Persoonlijke update: Winterdipje, kerstvakantie & bloggen.

 Hee iedereen! Jullie weten inmiddels wel dat ik houd van persoonlijke updates maken, vandaar dat ik er vandaag ook weer een voor jullie heb. Ik klets over de vakantie, het bijhouden van mijn blog en over hoe het nu precies met me gaat. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen, klik snel verder voor meer!



 Hoe het met mij gaat? Ik weet niet, ik kan niet precies volmondig 'Goed' zeggen. Waarom? Ik heb gewoon een beetje een winterdip. Mijn energie is nergens te bekennen en school vind het leuk om de laatste dagen nog even extra veel toetsen te geven. Als jullie dit lezen heb ik vandaag 4 (!) toetsen! Maar vanaf morgen heb ik officieel vakantie, wat volgens mij iedereen echt enorm nodig heeft. Ik probeer zo mijn mogelijk bij de pakken neer te gaan zitten en me te verheugen op leuke dingen in de vakantie. Ik bedoel, wie word er niet blij van kerst, afspreken met vriendinnen en slapen tot je niet meer kan? Precies!

Jullie hebben vast gemerkt dat het bloggen een beetje lastig gaat de laatste tijd. Ik schrijf dit op dinsdag, wat betekend dat ik enorm aan het voorwerken ben. Ik heb nu tijd en probeer zo veel mogelijk voor te werken tot de vakantie. Eigenlijk alleen omdat ik weet dat als ik dat niet doe, er geen artikelen komen deze week. Ik doe echt heel erg mijn best om elke dag te posten, maar beloven kan ik het niet. Ik ga in de vakantie gewoon veel bloggen, zodat ik het weer op kan pakken. Maar tot die tijd... Ik doe mijn best, ik beloof het.

Dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. Laat alsjeblieft in de comments ideeën achter voor artikelen, dat zou me heel erg helpen. Ik ben morgen terug met een nieuw artikel, dus tot morgen!

Big Kiss,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten