zondag 17 november 2013

Review: Essence Sand Style lakjes.

Winter en herfst betekend donkere, warme kleuren. Zo vind ook essence, wat ze heel goed laten zien in deze mooie nieuwe sand style lakjes. Glitters, donkere kleuren, liquid sand effect en nieuwe lakjes zijn geboren! Vandaag laat ik jullie een kleurtje zien en vertel ik wat ik er van vind. Er zijn er nog meer, maar vandaag heb ik heb ik het over de donkerste.





Als ik naar dit lakje kijk lijkt het net alsof ik een hele galaxy nail art heb gemaakt, terwijl ik gewoon twee laagjes van dit nagellakje heb gebruikt. Je ziet niet alleen een zwart grijzige basis, maar ook een explosie aan glitters en glans. Behalve dat heeft hij natuurlijk ook het sand style effect, waardoor de lak meer 3D lijkt.
De lak dekt in twee laagjes prima en lakt fijn. Hij is niet stroperig, niet te dun en droogt ook zeker niet heel langzaam. Niet enorm snel, maar ook niet vervelend langzaam. De lak blijft opzich wel lang zitten, maar niet verrassend lang. Gewoon een prima lakje met een mooie kleur en glitter.
Dit was mijn review voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen en tot morgen!

Liefs,

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten